За българските националисти, които милеят за Русия


Повтаряйте след мен мноооого бавно, няма да повтарям:

Русия е добра, Русия е добра, Русия е добра...
Русия не напада, Русия не напада, Русия не напада...
Русия е освободител, Русия е освободител, Русия е освободител...
Русия носи мир, Русия носи мир, Русия носи мир...
Русия е свещена, Русия е свещена, Русия е свещена...
Путин е миротворец, Путин е миротоворец, Путин е миротворец...
Украйна е нападнала Русия, Украйна е нападнала Русия, Украйна е нападнала Русия...
Аз съм неутрален, аз съм неутрален, аз съм неутрален...

Рецитирайте горното всяка сутрин на висок глас от балкона на гладно за около 40 минути в продължение на два месеца, но се пазете осторожно от санитарите с усмирителните ризи. Ако успеете да ги избегнете, се явете пред паметника на Съветската армия, за да обявите на целия гнил и травеститски Запад, че и в България има истински патриоти и юнаци, които милеят за... „свещена Русия“.

Ю. Александров

Коментари