Украински войник от еврейски произход за "денацификацията" (видео)



Украински войник от еврейски произход разказва за руската „денацификация“ пред унищожен руски танк с бурятски екипаж от Сибир:

„Аз съм израелец, гражданин на Израел, евреин който е роден в Украйна и се е върнал обратно през 2014 година. Ето, вижте буряти... бурятският танкист от Русия, които е дошъл при мен, за да денацифицира моята родна страна... Той е дошъл при нас, за да ни „освободи“ от властта на „нацистите“. Това е човек, който се е родил на шест или осем хиляди километра от тук. Азиатец, на ръст около метър и петдесет, бурятски танкист, който е дошъл при мен, евреинът, който е отрасъл в Украина, за да ме „денацифицира“, моля... Ето така той свърши, и много се надявам така да свършат и всички руски войници, които ще срещнем.“


Ю. Александров

Коментари